Cienījamie pircēji.

Veicot pasūtījumu www.pasauleberniem.lv internet veikalā, Jūs piekrītat, ka esiet iepazinies ar “Distances līgumu” un Jūs piekrītat šī līguma saturam. Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs esat noslēdzis ar SIA SJR Grupa līgumu, kas uzliek abpusējas saistības un pienākumus.
Distances līgums
Šis līgums tiek slēgts starp SIA SJR Grupa (turpmāk Uzņēmums), Reģ. Nr. 40203133825, juridiskā adrese: Papeļu iela 19, Ikšķile, Ikšķiles nov., LV-5052, Latvija, un Pircēju, kas veic pirkumu Uzņēmuma interneta veikalā.

  1. Līguma priekšmets
    Distances līgums ir vienošanās starp Pircēju un Uzņēmumu, pamatojoties uz Uzņēmuma piedāvājumu ar Interneta starpniecību. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti Uzņēmuma interneta veikalā.
  2. Distances līguma spēkā stāšanās
    Distances līgums stājas spēkā, tiklīdz Pircējs veicis pasūtījumu ar Interneta palīdzību un saņēmis no Uzņēmuma pārstāvja zvanu vai apstiprinājumu par veikto pasūtījumu ar elektroniskā pasta starpniecību vai īsziņu uz telefonu.
  3. Vispārīgi noteikumi par preces pasūtīšanu
    Iepirkties Uzņēmuma interneta veikalā var Pircējs bez iepriekšējas reģistrēšanās vai ar reģistrēšanos.
    Lai veiktu pasūtījumu:

    • pie interesējošās preces Pircējam jānospiež poga “Pievienot grozam”;
    • lai pasūtītu izvēlēto preci, jānospiež uz Groza labās puses augšdaļā, kur attēlota informācija par Pircēja iepirkumu groza saturu.
    • lai pabeigtu pasūtījumu, nepieciešams aizpildīt informāciju par Pircēju, izvēlēties piegādes veidu un ievadīt adresi;
    • Pasūtījums tiek uzskatīts par saņemtu un pabeigtu, kad Pircejs ir veicis pasūtījuma apmaksu caur internetu.
    • Apmaksa uz doto brīdi iespējama ar bankas pārskaitījumu uz izrakstītā rēķina pamata, kurš tiek nosūtīts klientam pēc preces pieejamības pārbaudes.
  4. Atlaides kuponi
    Atlaides kupona kodus pircējs var iegūt piedaloties konkursos facebook vai sekojot Pasauleberniem.lv Facebook lapai. Atlaides kodu jāievada pie pasūtījuma noformēšanas, pirms apmaksas, ievadot to lauciņā – kupona kods. Atlaides kods dod cenu samazinājumu pasūtījumam, atkarībā no piedavātā koda atlaides.
  5. Pasūtījumus iespējams veikt:
    jebkurā diennakts laikā, reģistrējot pasūtījumu interneta veikalā;
  6. Pasūtījuma apmaksas noteikumi piegādes cenas
    Par pirkumu interneta veikalā Pircējs var norēķināties pārskaitot uz uzņēmuma bankas kontu Rēķinā norādīto summu.
  7. Pasūtījuma piegādes veidi un izmaksas ir minēti pasūtījuma gaitā: piegādes maksa uz Omniva pakomātiem un DPD paku bodēm un PikUp punktiem ir 2.99 Eur. Savukārt piegāde ar Kurjeru – atkarīga no piegādes adreses, sīkāk par piegādes izmaksām var uzzināt sadaļā “Piegādes noteikumi”

Saņemot pasūtījumu mājās, Klients saņem īsziņu no kurjera un norādītajā laikā ir sasniedzams pasūtījumā norādītajā piegādes adresē. Ja Klients nav bijis sasniedzams norādītajā adresē un tāpēc preču saņemšana nav notikusi, tad klientam ir pienākums atkārtotas piegādes laikā segt papildus izdevumus, kas radušies veicot atkārtotu piegādi.

Pasūtījumu saņemšana  DPD Pickup punktos. Cena – tikai 2.99 €!

DPD Pickup tīklā ietilpst:

Pickup Paku Skapji;

Pickup Paku Bode (t. sk. Virši A, Circle K).

Tas ir ātrs, ērts un drošs veids, kā saņemt savu pasūtījumu, jo DPD Pickup tīklā ietilpst vairāk kā 160 Pickup punkti visā Latvijā.

 Pasūtījuma saņemšana

Kad pasūtījums būs piegādāts, Jūs saņemsiet SMS ar sekojošu informāciju – pakas numurs, PIN kods, punkta nosaukums un adrese.

Lai saņemtu paku Pickup Paku Bodē ir jānosauc saņēmēja vārds, uzvārds un saņemtais PIN kods  vai jāuzrāda personu apliecinoši dokumenti (pase vai ID karte), kā arī jāparakstās par pakas saņemšanu.

Lai saņemtu  paku Pickup Paku skapī vai Pasta Stacijā, ir jāievada saņemto PIN kodu.

Maksimālais pakas svars: 20 kg.

Izmēru ierobežojumi: 37 x 38 x 58 cm

Ņemiet vērā, ka par pakalpojumu nav iespējams norēķināties skaidrā naudā. Sūtījuma apmaksa ir iespējama tikai ar priekšapmaksu.

Pilnu sarakstu ar DPD Pickup punktiem un darba laiku atradīsiet šeit.

Omniva pakomāti ir unikāls, āra apstākļos izmantojams pašapkalpošanās sūtījumu termināļu jeb pakomātu tīkls Baltijas mērogā. Tas ir ātrs un ērts veids, kā nosūtīt un saņemt sūtījumus.

Omniva priekšrocības:

Atvērts 24 stundas

86 pakomāti Latvijā

Atrodas pa ceļam

Sūtījumu termināļa iespējas:

Sūtījuma izņemšana tikai 15 sekundēs

Sūtījuma uzglabāšanas laiks – 7 dienas

Sūtījuma atgriešana sūtītājam līdz 14 dienu laikā

Sūtījumu izsekošana tiešsaistē

Saņēmēja informēšana par pienākušu sūtījumu ar īsziņas un/vai e-pasta starpniecību

Maksimālais sūtījuma svars 30 kg

Pakomātu atrašanās vietas Latvijā atradīsiet šeit.

  1. Garantija
    Pircēja pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti tiks risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu Nr. 631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām. Garantijas noteikumus skatīties sadaļā : garantijas noteikumi.
  2. Distances līguma izpildes laiks
    Uzņēmums apņemas izpildīt distances līguma noteikumus ne vēlāk kā 30 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas no Pircēja, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās par citu termiņu.
  3. Par preces piegādes neiespējamību
    Ja Uzņēmums nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka Pircēja pasūtītā prece nav pieejama, tad Uzņēmuma pienākums ir informēt par to Pircēju. Tādā gadījumā Uzņēmums var piedāvāt Pircējam ekvivalentu preci par ekvivalentu cenu, vai Pircējam tiek atmaksāta visa viņa veiktā iemaksa, ja viņš tādu ir veicis.
  4. Atteikuma tiesības
    Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.pantu, Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma un atgriezt Uzņēmumam ar Interneta starpniecību iegādāto preci.
    Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad patērētājs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
• pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ (higiēnas priekšmeti, skūšanās piederumi u.c.), vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
• Pircējs ir  sabojājis oriģinālo iepakojumu;
• Ja tika iegādātas preces ar defektu vai testeru preces.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Uzņēmums patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts. Atgriežamā prece nedrīkst būt lietota, tai ir jābūt oriģinālajā iepakojumā un nedrīkst būt sabojāts iepakojums un marķējums. Atgriežamajai precei ir jābūt bez jebkāda veida plankumiem.
Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

  1. Preču atgriešanas kārtība
    Atteikuma tiesības:

    • Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
    • Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.
    • Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ir jāinformē mūs SIA “SJR Grupa”,  Reģ. Nr. 40203133825, juridiskā adrese: Papeļu iela 19, Ikšķile, Ikšķiles nov., LV-5052, Latvija, pa  tālruņa numuru: 29162602, e-pasta adrese: info@pasauleberniem.lv par lēmumu atteikties no šā līguma (skatīt SIA „SJR Grupa” interneta vietnē pasauleberniem.lv ievietoto veidlapu par atteikuma tiesību izmantošanu paraugu).
    • Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
  2. Atteikuma radītās sekas:
    • Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim par preci saņemtos maksājumus , ne vēlāk ka 4 dienu laikā no preces atgriešanas datuma uz SIA SJR GRUPA biroju. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no jums netiks iekasēta nekāda papildus maksa.
    • Jums preces jānodod pasauleberniem.lv Papeļu iela 19, Ikšķile, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs preces nosūtīsiet atpakaļ uz klientu centra adresi Papeļu iela 19, Ikšķile, pirms 14 dienu termiņa beigām. Lūdzu ņemt vērā, ka SIA SJR Grupa par precēm, kas sūtītas pa pastu, to pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Gadījumos, kad nosūtot preces uz Uzņēmuma klientu centru, izmantojot kurjerpastu, Uzņēmums konstatēs preces bojājumus vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi, Jūs tiksiet informēts un Jums tiks nosūtīta konstatācijas akta kopija. Rekomendējam preces nodot klātienē, sazinoties ar mums.
    • Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču raksturu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.
    • Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei. (tikpat lielā mērā,  cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā, piemēram, portatīvajiem datoriem iepazīties vizuāli ar datora izskatu, izmēru, taču neveicot nekādas manipulācijas, tai skaitā aktivizējot uz datora instalētu operētājsistēmu; mobilajiem telefoniem – nenoplēšot aizsargplēves, ieslēgt, neievietojot SIM karti un neveicot zvanus, nesinhronizējot datus utt., vai arī pārliecināties par bērnu ratu vadāmību uz tīra grīdas seguma, lai nerastos lietojuma pazīmes, utt.). Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto. Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
    • Uzņēmums lūdz patērētājus preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei, piemēram, preci lietot tik daudz,  cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā, piemēram, portatīvajiem datoriem iepazīties vizuāli ar datora izskatu, izmēru, bet lūgums neveikt nekādas manipulācijas, tai skaitā aktivizēt uz datora instalētu operētājsistēmu; mobilajiem telefoniem – nenoplēst aizsargplēves, ieslēgt preci, neievietojot SIM karti un neveikt zvanus, nesinhronizēt datus utt.
    • Jūs esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
    • Izņemot šo noteikumu 15. punktā norādītos gadījumus, Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, sedzot:
      • izdevumus par preces piegādi;
      • preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas:
      • preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai, ko apliecina preces ražotāja autorizētajā servisā veiktā diagnostika. Jūs neesat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja Uzņēmums nebūs Jūs informējis par atteikuma tiesībām patērētāju tiesību aizsardzību regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;

III. Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības:

  1. Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:

preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;

preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;

prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, tādām precēm, kā elektriskā zobu birste, depilators, elektriskais bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, elektriskā matu griežamā mašīna, ausīs ieliekamās audio austiņas un citas tamlīdzīga rakstura preces, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plomba;

prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajauksies ar citām lietām;

patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;

patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;

līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;

  1. Pirkuma līguma kopijas interneta veikals neuzglabā.
  2. Lai izlabotu pasūtījuma laikā ieviesušās ievades kļūdas, lūdzu, sazinieties ar mums pa telefonu (29162602) vai sūtiet e-pastu: info@pasauleberniem.lv.
  3. Pirkuma pieteikumu Jūs varat aizpildīt latviešu vai krievu valodā.
  4. Uzņēmuma interneta vietnē ir ievietotas veidlapas par atteikuma tiesību imantošanu. Lejuplādēt.
  5. Interneta veikalā apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam sazināties ar www.pasauleberniem.lv pa epastu: info@pasauleberniem.lv, tel. 29162602, tas palīdzēs izvairīties no nepatīkamiem pārpratumiem.
  6. SIA „SJR Grupa” informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par SIA „SJR Grupa” radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības rezultātā.
  7. Konfidencialitāte
    Uzņēmums apņemas neizpaust un nenodot informāciju par Pircēju trešajām pusēm bez Pircēja rakstiskas piekrišanas, izņemot gadījumus, kad tiek pārkāpta LR likumdošana vai šis līgums.
  8. Citi noteikumi
    Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Uzņēmums varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti tikai ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.
    Cenā nav iekļauta maksa par piegādi.
    Elektroniski noslēgtos līgumus Pircējiem vēlāk nav iespējams apskatīties mājas lapā, un Uzņēmums neuzglabā pirkuma līguma kopijas.
    Ja preces Pircējam tiek piegādātas ar kavēšanos vai netiek piegādātas Pircēja vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par preču piegādes termiņu pārkāpšanu.
    Ja piekļūšana Internetveikalam, reģistrācija Internetveikalā vai pasūtījuma veikšana Internetveikalā nav iespējama vai ir traucēta tehnisku vai no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem Pircēja vai trešo personu zaudējumiem.
    Pārdevējs neatbild par sekām, ja Pircēja datora vai monitora īpatnību dēļ Pircēja datora monitorā redzamo Internetveikala preču attēls pēc jebkādām pazīmēm atšķiras no preču izskata dabā.
    Preču apraksti tiek veidoti pēc ražotāju sniegtās informācijas par produktu, aprakstiem un attēliem ir informatīvs raksturs, iespējamas operatīvas izmaiņas. Saskaņā ar ražotāju noteiktām izmaiņām preču komplektācija vai parametri var tikt koriģēti.
    Precīzu informāciju par to, vai interesējošā prece ir atlikumos noliktavā, Pircējs var noskaidrot pie katras preces redzot aktuālo atlikumu noliktavā. Ja Pircēja izvēlētā prece nebūs vairs atlikumos, Uzņēmums piedāvās to aizvietot ar līdzvērtīgu preci vai saņemt pēc nākamās preču piegādes.
    Līgums tapis saskaņā ar normatīvajiem aktiem.